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    Egger / Walcher / Gula Open Tourism

    Open Innovation, Crowdsourcing and Co-Creation Challenging the Tourism Industry
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-54088-2
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Egger / Walcher / Gula Open Tourism

    Open Innovation, Crowdsourcing and Co-Creation Challenging the Tourism Industry
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-56866-8
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Abbate / D'Amico / Cesaroni Tourism and Disability

    An Economic and Managerial Perspective
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-93614-3
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Abbate / D'Amico / Cesaroni Tourism and Disability

    An Economic and Managerial Perspective
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-93611-2
    Medium: Buch
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    Gyimóthy / Dredge Collaborative Economy and Tourism

    Perspectives, Politics, Policies and Prospects
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-51797-1
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Gyimóthy / Dredge Collaborative Economy and Tourism

    Perspectives, Politics, Policies and Prospects
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-84744-3
    Medium: Buch
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    Xiang / Fesenmaier Design Science in Tourism

    Foundations of Destination Management
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-42771-3
    Medium: Buch
    235,39 € (inkl. MwSt.)
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    Jooss / Rainoldi Eye Tracking in Tourism

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-49711-8
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Jooss / Rainoldi Eye Tracking in Tourism

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-49708-8
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Zelenka / Pásková Social Responsibility in Tourism

    Applications, Best-Practices, and Case Studies
    2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-61608-2
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Daniele / Sheldon Social Entrepreneurship and Tourism

    Philosophy and Practice
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-46516-6
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Xiang / Fesenmaier Design Science in Tourism

    Foundations of Destination Management
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-82660-8
    Medium: Buch
    235,39 € (inkl. MwSt.)
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    Daniele / Sheldon Social Entrepreneurship and Tourism

    Philosophy and Practice
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-83534-1
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Fesenmaier / Xiang Analytics in Smart Tourism Design

    Concepts and Methods
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-44262-4
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Egger Applied Data Science in Tourism

    Interdisciplinary Approaches, Methodologies, and Applications
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-88388-1
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Santos / Botelho Pires / Barbosa Sousa Leveraging Digital Marketing for Tourism

    Exploring Strategies and Applications in Contemporary Tourism Markets
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-88581-5
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Fesenmaier / Xiang Analytics in Smart Tourism Design

    Concepts and Methods
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-83024-7
    Medium: Buch
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    Trunfio / Pasquinelli Sustainability-oriented Innovation in Smart Tourism

    Challenges and Pitfalls of Technology Deployment for Sustainable Destinations
    2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-33676-8
    Medium: Buch
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    Trunfio / Pasquinelli Sustainability-oriented Innovation in Smart Tourism

    Challenges and Pitfalls of Technology Deployment for Sustainable Destinations
    2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-33679-9
    Medium: Buch
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    Correia / Fyall / Kozak Co-Creation and Well-Being in Tourism

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-82985-2
    Medium: Buch
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    Correia / Fyall / Kozak Co-Creation and Well-Being in Tourism

    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-44107-8
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Egger / Gula / Walcher Open Tourism

    Open Innovation, Crowdsourcing and Co-Creation Challenging the Tourism Industry
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-54089-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Abbate / Cesaroni / D'Amico Tourism and Disability

    An Economic and Managerial Perspective
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-93612-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Pásková / Zelenka Social Responsibility in Tourism

    Applications, Best-Practices, and Case Studies
    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-61609-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Fesenmaier / Xiang Design Science in Tourism

    Foundations of Destination Management
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-42773-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    223,63 € (inkl. MwSt.)
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