Pettit | Learning From Winners | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 200 Seiten

Pettit Learning From Winners

How the ARF Ogilvy Award Winners Use Market Research to Create Advertising Success
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-136-67677-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

How the ARF Ogilvy Award Winners Use Market Research to Create Advertising Success

E-Book, Englisch, 200 Seiten

ISBN: 978-1-136-67677-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This book demonstrates how the best companies use the creative application of research, done up front, to produce the big ideas with significant impact on the market and on the people, employees, partners, retailers and customers. Readers of this book will experience how brand managers and their agencies use the right research to drive new brand insights, re-define problems or markets, support risk-taking ideas, and illuminate diverse audiences. This book will be an invaluable resource for business executives looking for market strategy, consumer psychologists, teachers, students, and practitioners looking for a trusted guide for study in advertising, marketing and promotion.

Pettit Learning From Winners jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


D. Allsop, Preface. S. Kim, Foreword. Introduction: Prologue. Part 1. The Winners. Seizing a New Business Opportunity. Creating a New Business Model Where None Existed Before. Smashing Category Traditions. Scaling The Ladder of Insight. Implementing The ‘Big Idea’ For Everyday Consumer Products. Reaching Multiple Customer Segments With a Powerful Idea. Part 2. Great Research Is a Hidden Asset. The David Ogilvy Research Excellence Awards. Great Research Is a Hidden Asset. Where Are We Headed? Appendices: Ken Roman, personal essay – “Learning From Winners: Look Before You Leap.” Description of Attached CD ROM.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.