Buch, Englisch, 374 Seiten, Format (B × H): 186 mm x 243 mm, Gewicht: 721 g
A Unit Manager's Guide
Buch, Englisch, 374 Seiten, Format (B × H): 186 mm x 243 mm, Gewicht: 721 g
Reihe: Hospitality, Leisure and Tourism
ISBN: 978-0-7506-4616-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Second and final year undergraduate and postgraduate students of hospitality management and licensed retail management degrees.<br>Caterer and Hotelkeeper readers.<br>Unit managers and pub managers.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Technische Wissenschaften Sonstige Technologien | Angewandte Technik Sonstige Technologien
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Ökotrophologie (Ernährungs- und Haushaltswissenschaften)
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Hospitality services management; Chapter 2 Empowering unit management; Chapter 3 Team leadership and motivation; Chapter 4 Working with people; Chapter 5 Staff retention and turnover; Chapter 6 Staff recruitment and selection; Chapter 7 Employee development and training; Chapter 8 Managing service quality; Chapter 9 Time management and activity planning; Chapter 10 Control and operating profit management; Chapter 11 Labour cost management; Chapter 12 Sales generation and marketing; Chapter 13 Preparing a unit business plan; Chapter 14 Quick Serve Restaurants Limited: case study;