Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 223 mm, Gewicht: 455 g
Myths, Misconceptions and Methods
Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 223 mm, Gewicht: 455 g
Reihe: Business in the Digital Economy
ISBN: 978-1-137-37927-6
Verlag: Palgrave MacMillan UK
This in-depth guide provides managers with a solid understanding of data and data trends, the opportunities that it can offer to businesses, and the dangers of these technologies. Written in an accessible style, Steven Finlay provides a contextual roadmap for developing solutions that deliver benefits to organizations.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. Using Predictive Models 3. Analytics, Organization and Culture 4. The Value of Data 5. Ethics and Legislation 6. Types of Predictive Models 7. The Predictive Analytics Process 8. How to Build a Predictive Model 9. Text Mining and Social Network Analysis 10. Hardware, Software and All That Jazz