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    Scott The New Rules of Marketing and PR

    How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
    8. Auflage 2022
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-119-85428-9
    Medium: Buch
    27,90 € (inkl. MwSt.)
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    Scott World Wide Rave

    Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories
    1. Auflage 2009
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-0-470-39500-4
    Medium: Buch
    21,90 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Marketing and PR

    How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
    6. Auflage 2017
    Verlag: Wiley John + Sons
    ISBN: 978-1-119-36241-8
    Medium: Buch
    23,00 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Sales and Service

    How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
    1. Auflage 2016
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-119-27242-7
    Medium: Buch
    23,90 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Marketing & PR

    How to Use Content Marketing, Ai, Social Media, Podcasting, Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
    9th Auflage
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-394-28216-6
    Medium: Buch
    28,00 € (inkl. MwSt.)
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    Scott Die neuen Marketing- und PR-Regeln im Social Web

    Wie Sie mit Social Media und Content Marketing, Blogs, Pressemitteilungen und viralem Marketing Ihre Kunden erreichen
    4., überarbeitete Auflage 2014
    Verlag: mitp/bhv
    ISBN: 978-3-8266-8206-3
    Medium: Buch
    10,00 € (inkl. MwSt.)
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    Scott Marketing en tiempo real

    Erscheinungsjahr 2012
    Verlag: Anaya Multimedia
    ISBN: 978-84-415-3167-3
    Medium: Buch
    37,92 € (inkl. MwSt.)
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    Scott / Halligan Marketing Lessons from the Grateful Dead

    1. Auflage 2010
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-0-470-90052-9
    Medium: Buch
    24,00 € (inkl. MwSt.)
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    Scott / Halligan Marketing Lessons from the Grateful Dead

    1. Auflage 2025
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-394-37801-2
    Medium: Buch
    19,00 € (inkl. MwSt.)
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    Garfield Get Seen

    1. Auflage 2010
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-0-470-52546-3
    Medium: Buch
    23,50 € (inkl. MwSt.)
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    Sterne Social Media Metrics

    How to Measure and Optimize Your Marketing Investment
    1. Auflage 2010
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-0-470-58378-4
    Medium: Buch
    23,50 € (inkl. MwSt.)
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    Stull / Myers / Scott Tuned In

    1. Auflage 2008
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-0-470-26036-4
    Medium: Buch
    26,00 € (inkl. MwSt.)
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    Miller / Lim Data-First Marketing

    How To Compete and Win In the Age of Analytics
    1. Auflage 2020
    Verlag: John Wiley & Sons Inc
    ISBN: 978-1-119-70121-7
    Medium: Buch
    24,00 € (inkl. MwSt.)
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    Scott Real-Time Marketing and PR

    How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now, Revised and Updated Edition
    1. Auflage 2011
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-118-26616-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    12,99 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Marketing & PR

    How to Use Content Marketing, AI, Social Media, Podcasting, Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
    9. Auflage 2024
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-394-28217-3
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    20,99 € (inkl. MwSt.)
    sofort verfügbar
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    Scott The New Rules of Marketing & PR

    How to Use Content Marketing, AI, Social Media, Podcasting, Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
    9. Auflage 2024
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-394-28218-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    20,99 € (inkl. MwSt.)
    sofort verfügbar
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    Scott The New Rules of Marketing and PR

    How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
    5. Auflage 2015
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-119-07067-2
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    16,99 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Marketing and PR

    How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
    7. Auflage 2020
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-119-65161-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    15,99 € (inkl. MwSt.)
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    Scott Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

    1. Auflage.
    Verlag: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 978-83-01-18295-3
    Medium: Buch
    19,44 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Sales and Service

    How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
    1. Auflage 2016
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-119-27244-1
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    14,99 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Sales and Service

    How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
    1. Auflage 2016
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-119-27243-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    14,99 € (inkl. MwSt.)
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    Scott The New Rules of Marketing and PR

    How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
    7. Auflage 2020
    Verlag: Wiley-Blackwell
    ISBN: 978-1-119-65160-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    15,99 € (inkl. MwSt.)
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    Scott Newsjacking

    How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media Coverage
    1. Auflage 2011
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-118-25231-4
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: 0 - No protection
    6,99 € (inkl. MwSt.)
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    Scott Real-Time Marketing and PR

    How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now, Revised and Updated Edition
    1. Auflage 2011
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-118-26614-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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    Scott The New Rules of Marketing and PR

    How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
    5. Auflage 2015
    Verlag: John Wiley & Sons
    ISBN: 978-1-119-07066-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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