Buch, Englisch, 140 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 412 g
Corporate Culture for a Digital World
Buch, Englisch, 140 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 412 g
Reihe: Future of Business and Finance
ISBN: 978-3-030-36228-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Introduction: Waiting for Death?- Data-Driven Services - Model for an Industrial Turning Point.- The Digital Revolution Is Everywhere.- Data Is Power.- The Modern Value Chain Stage Architecture.- Call to Arms for a Change in Corporate Culture.- Progressive Thinking.- Digital Society.- My Motto for Success? Adopt a Proactive Approach.- Not Without a Team.- Celebrating Success and Failure Together.- First, Look Inwards, then to the Customer.- Management 4.0.