Buch, Englisch, 259 Seiten, Print PDF, Format (B × H): 153 mm x 229 mm, Gewicht: 400 g
Buch, Englisch, 259 Seiten, Print PDF, Format (B × H): 153 mm x 229 mm, Gewicht: 400 g
ISBN: 978-0-231-08049-1
Verlag: Columbia University Press
An in-depth, behind-the-scenes look at the modern newsroom, this book explores how large corporations dominate today's media and uncovers how investigative and informative reports are being replaced by demands for high-profit, 'reader-friendly' journalism. Includes a new preface to the paperback edition.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Presse & Journalismus
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Journalismus & Presse