Gaming and Art in the Digital Age
E-Book, Englisch, 176 Seiten
ISBN: 978-3-7757-5701-0
Verlag: Hatje Cantz Verlag
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
This catalogue is conceptualized as a future standard reference in the field in close collaboration with Hans Ulrich Obrist. In addition to texts by contemporary theorists, curators, and critics on the individual works, a series of newly commissioned contributions will investigate various perspectives on the intersection of gaming and time-based media art.
This playfully designed volume features rounded edges, a screen-printed PVC dust jacket and kiss-cut stickers showing a range of different digital avatars.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Informationstechnik, IT-Industrie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Computerspiele, Internetspiele
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung Interaktionsdesign für Computerspiele
- Geisteswissenschaften Kunst Kunstformen, Kunsthandwerk Installations-, Aktions-, Computer- und Videokunst
- Geisteswissenschaften Kunst Kunst, allgemein Ausstellungskataloge, Museumsführer
- Geisteswissenschaften Design Design: Allgemeines & Theorie
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Cover
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