Stoller | Knowing and Learning as Creative Action: A Reexamination of the Epistemological Foundations of Education | E-Book | www2.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 111 Seiten

Reihe: The Cultural and Social Foundations of Education

Stoller Knowing and Learning as Creative Action: A Reexamination of the Epistemological Foundations of Education


2014
ISBN: 978-1-137-46524-5
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 111 Seiten

Reihe: The Cultural and Social Foundations of Education

ISBN: 978-1-137-46524-5
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



Stoller challenges the long-held view that knowing is a causal and linear act, arguing instead that the process of knowing is interdependent, transactional, and grounded in creative action.

Aaron Stoller is Associate Director, University Honors Program at North Carolina State University, USA.

Stoller Knowing and Learning as Creative Action: A Reexamination of the Epistemological Foundations of Education jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.