Gaining an Edge Over Discounters
Buch, Englisch, 209 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3894 g
ISBN: 978-1-137-47633-3
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
Weitere Infos & Material
Dedication Preface Acknowledgements About this Book Introduction 1. Pre-opening Preparations 2. Retail Marketing Strategy Development 3. Fitting into Multi-Layered Retail Competition 4. Major Trends in the Retailing Sector which Independents Must Know 5. The Retail Evolution 6. Capitalizing on Market Potentials 7. Consumer Behavior and Retail Strategy Appendix to 7 The High Touch Effect 8. Strategy Alternatives 9. Developing Measuring, and Managing Store Image 10. People are our Strength 11. We Must Communicate with our Market 12. Developing a Merchandise Mix 13. Pricing Strategies 14. Being Connected to a Supply Chain 15. Store Performance Evaluation Postscript