Rajagopal | The Butterfly Effect in Competitive Markets | E-Book | www2.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 295 Seiten

Rajagopal The Butterfly Effect in Competitive Markets

Driving Small Changes for Large Differences
2015
ISBN: 978-1-137-43497-5
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

Driving Small Changes for Large Differences

E-Book, Englisch, 295 Seiten

ISBN: 978-1-137-43497-5
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



This book provides an introduction to the concept of entrepreneurship and entrepreneurial business management. It covers many elements of the entrepreneurial management discipline including choosing a business, organizing, financing, marketing, developing an offering that the market will value, and growing the business in all its dimensions.

Rajagopal The Butterfly Effect in Competitive Markets jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.