Buch, Englisch, 133 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 202 g
A Comparison to Germany on Print, Television, Radio and the Internet
Buch, Englisch, 133 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 202 g
ISBN: 978-3-658-42194-6
Verlag: Springer
It is questions of this nature that this book addresses, with the aim of helping interested readers understand how the media works. Especially in relation to social media and digitalization, knowing how it works is important - to be able to distinguish which media are trustworthy and to understand why independent journalism is so important. This book is suitable for anyone who wants to understand media, and that's exactly how it's laid out: Readable for everyone and explained in an understandable way.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Presse & Journalismus
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
Weitere Infos & Material
General.- Print media.- Television.- Radio.- The Internet.- Conclusion.