Miller | Acknowledging Consumption | Buch | 978-0-415-10689-4 | sack.de

Buch, Englisch, 352 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 535 g

Reihe: Material Cultures

Miller

Acknowledging Consumption


Erscheinungsjahr 1995
ISBN: 978-0-415-10689-4
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 352 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 535 g

Reihe: Material Cultures

ISBN: 978-0-415-10689-4
Verlag: Routledge


A multi-disciplinary overview providing new theories, critical analyses and the latest reasearch on this very fashionable topic. Includes chapters on consumption studies in anthropology, economics, history, sociology and many more areas.

Miller Acknowledging Consumption jetzt bestellen!

Zielgruppe


Postgraduate


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


List of figures, Contributors, 1 CONSUMPTION AS THE VANGUARD OF HISTORY, 2 STUDIES IN THE NEW CONSUMER BEHAVIOUR, 3 THE SOCIOLOGY OF CONSUMPTION, 4 FROM POLITICAL ECONOMY TO CONSUMPTION, 5 CONSUMPTION WITHIN HISTORICAL STUDIES, 6 GEOGRAPHIES OF CONSUMPTION, 7 PSYCHOLOGICAL APPROACHES TO CONSUMPTION, 8 CONSUMPTION STUDIES AS THE TRANSFORMATION OF ANTHROPOLOGY, 9 THEORIES OF CONSUMPTION IN MEDIA STUDIES, Index


Daniel Miller



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.