Liebe Besucherinnen und Besucher,
heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 401 g
Reihe: Comedia
The Privatisation of Public Space
Buch, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 401 g
Reihe: Comedia
ISBN: 978-0-415-05064-7
Verlag: Routledge
First published in 1991. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
Weitere Infos & Material
Author’s preface, Translator’s preface, 1 THE GEOSTRATEGY OF THE NETWORKS: The rise of the global agencies,2 CULTURE SHOCK: The decline of the imperial model, 3 THE LIMITS OF THE GLOBAL SCENARIO: Imagining the Other, 4 MEDIA WORLDS: Cosmopolitan flexibility, 5 THE VANGUARD OF DEREGULATION: Neo-liberal enterprise culture, 6 THE NEW FRONTIER OF THE OLD CONTINENT: Fragmentation and planetary conscience, 7 CHANGING ROLES: The new marriage of advertising and fiction, 8 AUDIENCE MEASUREMENT: Towards a bar-coded world?, 9 THINK TANKS: The bestiary of ‘lifestyle culture’, 10 THE SPIRIT OF ENTERPRISE: The limits of transparency, 11 TOTAL COMMUNICATION: The crisis of public culture, 12 THE WEAPONS OF CRITICISM AND THE CRITICISM OF WEAPONS: A new subjectivity?, Notes, Index