Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 545 g
Reihe: Published in association with Theory, Culture & Society
Romanticism and Copyright in the Music Industry
Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 545 g
Reihe: Published in association with Theory, Culture & Society
ISBN: 978-0-7619-4490-4
Verlag: Sage Publications UK
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Musikindustrie
- Geisteswissenschaften Musikwissenschaft Musikwissenschaft Allgemein Musikveranstaltungen und -organisationen, Aufführungspraxis
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Kultursoziologie
- Geisteswissenschaften Musikwissenschaft Musikwissenschaft Allgemein Musikindustrie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
Lessons from History
Copyright and the Romantic Author
Romanticism and Popular Music
Romanticism, Copyright and Piracy
Problems and Alternatives
Introduction to Bootlegging
An Overview of Bootlegging
The Impact of Bootlegging upon the Record Industry and the Industry's Response
The Dialectic of Romanticism and the Symbolic Significance of Bootlegging