Market Entry Strategies for the PR China | Buch | 978-3-8244-6781-5 | sack.de

Buch, Deutsch, 234 Seiten, Format (B × H): 133 mm x 203 mm, Gewicht: 301 g

Market Entry Strategies for the PR China

An Empirical Study on the Beer and Softdrink Industry
1999
ISBN: 978-3-8244-6781-5
Verlag: Deutscher Universitätsverlag

An Empirical Study on the Beer and Softdrink Industry

Buch, Deutsch, 234 Seiten, Format (B × H): 133 mm x 203 mm, Gewicht: 301 g

ISBN: 978-3-8244-6781-5
Verlag: Deutscher Universitätsverlag


The author examines market entry behaviour in China on the basis of a structured empirical analysis and discusses the crucial issues of a successful entry strategy.

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Zielgruppe


Graduate

Weitere Infos & Material


Fundamentals and Theoretical Framework.- Theoretical Framework.- PR China: An Investor’s Perspective.- Empirical Study.- Determinants of Market Entry Behavior.- Designing the Mode of Entry.- Developing the Marketing Plan.- Conclusion.


Dr. Alexander G. C. Dony promovierte bei Prof. Dr. Emil Brauchlin an der Universität St. Gallen. Er ist derzeit als Assistant Brand Manager für Procter & Gamble tätig.



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