Buch, Englisch, 258 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 423 g
Future Broadcast Multimedia
Buch, Englisch, 258 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 423 g
Reihe: Signals and Communication Technology
ISBN: 978-1-4419-1926-7
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Nachrichten- und Kommunikationstechnik Fernsehtechnik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung Digitales Video
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung Multimedia
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Digitales TV
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Informationstechnik, IT-Industrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
Weitere Infos & Material
1 New Paradigms in Broadcast Multimedia.- I Theory.- 2 World of Digital Interactive TV.- 3 Metadata Fundamentals and Concepts.- 4 Digital Broadcast Item Model (DBIM).- 5 Metadata System View.- II Application.- 6 Innovations in Digital TV.- 7 Conditional Access, Digital Rights Management and Security.- 8 Digital Production and Delivery.- 9 Intelligently Presenting and Interacting with Content.- 10 Consumer Profiling and Personalization.- 11 Ambient TV.- 12 Other Application and Service Scenarios.- 13 Road Ahead in Broadcast Multimedia.- 14 Abbreviations and Acronyms.- References.