Rethinking the Business Model
Buch, Englisch, 199 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 279 g
ISBN: 978-1-349-44719-0
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Clients are consistently demanding lower prices at the time of each purchase and companies can only react by reducing costs. This volume shows that the only way to do this, is to reinvent the business model. New consumers, new pricing, new brands, new strategies.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
Weitere Infos & Material
List of Tables, Figures and Graphs Foreword; E.Bieto Acknowledgments Introduction The Birth of the Low Cost Phenomenon Reinventing Your Business Model; RYBM Brand Marketing at a Time of Heightened Price Sensitivity Case Studies in Innovation to Produce Lower Prices Epilogue: Expansion, Innovations, Price Sensitivity and Wealth