Buch, Englisch, 239 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 295 g
Buch, Englisch, 239 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 295 g
Reihe: Political Campaigning and Communication
ISBN: 978-1-349-34903-6
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Theorie, Politische Philosophie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Kognitionspsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Differentielle Psychologie, Persönlichkeitspsychologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
Weitere Infos & Material
1. Thinking Politics – An Introduction 2. Strategic Political Communication 3. Schema Theory for Understanding Political Cognition 4. Political Conditioning 5. Peripheral Cues and Personality Politics 6. Proximity Politics and Valence 7. Emotion Involvement and Deep Cognition 8. Thinking Twice 9. Political Participation in a Digital Age 10. Voting and Voter Decision Making 11. Modeling Political Cognition