Advertising That Creates Powerful Connections Through Storytelling
E-Book, Englisch
ISBN: 978-0-231-55734-4
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Design Typographie, Illustrationskunst, Werbegraphik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Werbung
Weitere Infos & Material
Foreword, by David Lubars, chairman and chief creative officer, BBDO
Acknowledgments
Introduction
1. Why Should a Brand Tell a Story?
2. It’s Not About the Brand—It’s About the Audience
3. Well, It Is About the Brand, Too
4. Can You Feel It? Brand Affinity
5. Beginning, Middle, and End (Or Not)
6. The North Star
7. Brand as Activist: Diversity, Equity, and Inclusion
8. What’s the Next Story? How to Tell a Story Without a Playbook
Notes
Index