Kopparapu | Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations | Buch | 978-3-319-00896-7 | sack.de

Buch, Englisch, 83 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1591 g

Reihe: SpringerBriefs in Electrical and Computer Engineering

Kopparapu

Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations


2015
ISBN: 978-3-319-00896-7
Verlag: Springer International Publishing

Buch, Englisch, 83 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1591 g

Reihe: SpringerBriefs in Electrical and Computer Engineering

ISBN: 978-3-319-00896-7
Verlag: Springer International Publishing


The book focuses on the part of the audio conversation not related to language such as speaking rate (in terms of number of syllables per unit time) and emotion centric features. This text examines using non-linguistics features to infer information from phone calls to call centers. The author analyzes "how" the conversation happens and not "what" the conversation is about by audio signal processing and analysis.

Kopparapu Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Overview.- Voice Analytics Process.- Call Center Linguistic Analytics.- Non-linguistic Speech Processing.- Case Study.-Conclusions.


Dr. Sunil Kumar Kopparapu is a Senior Scientist, TCS Innovation Labs in Mumbai.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.