Harris / Brown | Using Self-Assessment to Improve Student Learning | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 144 Seiten

Reihe: Student Assessment for Educators

Harris / Brown Using Self-Assessment to Improve Student Learning


1. Auflage 2018
ISBN: 978-1-351-03696-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 144 Seiten

Reihe: Student Assessment for Educators

ISBN: 978-1-351-03696-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Using Self-Assessment to Improve Student Learning synthesizes research on self-assessment and translates it into actionable guidelines and principles for pre-service and in-service teachers and forschool leaders, teacher educators, and researchers. Situated beyond the simple how-to frameworks currently available for teachers and graduate students, this volume illuminates self-assessment’s complexities and substantial promise to strategically move students toward self-regulated learning and internalized goals. Addressing theory, empirical evidence, and common implementation issues, the book’s developmental approach to quality self-assessment practices will help teachers, leaders, and scholars maximize their impact on student self-regulation and learning.

Harris / Brown Using Self-Assessment to Improve Student Learning jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Preface, Acknowledgments 1. Introduction: Why Use Self-Assessment in the Classroom? 2. Self-assessment, Self-Regulated Learning, and Formative Assessment 3. Challenges When Implementing Self-Assessment 4. Unpacking Common Self-Assessment Practices 5. Implementing Self-Assessment in Classrooms and Schools


Lois Ruth Harris is Senior Lecturer within the School of Education and the Arts at Central Queensland University and Senior Research Fellow at the Learning Sciences Institute Australia at Australian Catholic University.

Gavin T. L. Brown is Professor, Associate Dean Post-Graduate, and Director of the Quantitative Data Analysis and Research Unit in the Faculty of Education and Social Work at the University of Auckland, New Zealand.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.