Gupta / Savard | Marketing Libraries in a Web 2.0 World | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, Band 145, 177 Seiten

Reihe: IFLA Publications

Gupta / Savard Marketing Libraries in a Web 2.0 World

E-Book, Englisch, Band 145, 177 Seiten

Reihe: IFLA Publications

ISBN: 978-3-11-026353-4
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Marketing the 21st century library and information organization to its new age customers using Web 2.0 tools is a hot topic. These proceedings focus on the marketing applications and (non- technical) aspects of Web 2.0 in library and information set ups. The papers in English and French are exploring and discussing the following aspects: General concepts of Web 2.0 and marketing of library and information organizations; How libraries are adopting Web 2.0 marketing strategies; Marketing libraries to clients in using Web 2.0 tools; International trends and Interesting cases of marketing through Web 2.0 tools.
Gupta / Savard Marketing Libraries in a Web 2.0 World jetzt bestellen!

Zielgruppe


Libraries, Institutes, Academics, Information Professionals

Weitere Infos & Material


Gupta, Dinesh
Dinesh K. Gupta, Vardhaman Mahaveer Open University, Kota, India

Savard, Réjean
Réjean Savard, Université de Montréal, Quebec, Canada

Réjean Savard, Université de Montréal, Quebec, Canada and Dinesh K. Gupta, Vardhaman Mahaveer Open University, Kota, India


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.