Buch, Englisch, 328 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 226 mm, Gewicht: 454 g
Must-Click TV
Buch, Englisch, 328 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 226 mm, Gewicht: 454 g
ISBN: 978-0-415-80238-3
Verlag: Taylor & Francis
Organized around key industrial terms—platforming, networking, tracking, timeshifting, placeshifting, schedule-shifting, micro-segmenting, and channel branding this book is essential for understanding how creative and industrial forces have worked together to transform the way we watch TV.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Informationstechnik, IT-Industrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Radio- und Fernsehindustrie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Film, Video, Foto
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Fernsehen & Rundfunk
Weitere Infos & Material
Introduction: It’s Network TV
- Fan Tracking, Targeting, and Interaction from the Web to the WB
- Timeshifting, Circumvention, and Flow on Fox
- Placeshifting, Schedule-shifting, and the Long-arc Serial on ABC
- Branding, Synergy, and Product Integration on NBC
Conclusion: