Gibbs, Paul / Knapp, Michael | Marketing Higher and Further Education | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 153 Seiten

Gibbs, Paul / Knapp, Michael Marketing Higher and Further Education

An Educator's Guide to Promoting Courses, Departments and Institutions

E-Book, Englisch, 153 Seiten

ISBN: 978-1-136-60940-4
Verlag: Taylor & Francis
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



A manual for anyone wishing to market higher or further education. It offers business-oriented guidance for readers whose main preoccupation may not be marketing itself, but who nonetheless need access to promotion skills, and it covers theory, practice and case studies.
Gibbs, Paul / Knapp, Michael Marketing Higher and Further Education jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Why market?; training or education; the essence of marketing education; research; developing a marketing position; public relations; making partnerships work; managing the project; fund raising and financing marketing; local, national and international marketing; students recruitment; product development - offering the students the courses they want; quality offered; exploring the power of learning relationships; auditing success.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.