How to Win the Life Science Race
Buch, Englisch, 179 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 4203 g
ISBN: 978-3-319-66832-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Pharmaindustrie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Pharmazie
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Gesundheitsökonomie
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Pharmakologie, Toxikologie
Weitere Infos & Material
Innovation: Key to Success in the Pharmaceutical Industry.- The Industry Challenge: Who Would Want to Be in This Business?- The Science and Technology Challenge: How to Find New Drugs.- The Pipeline Challenge: How to Organize Innovation.- The Make-or-Buy Challenge: How to In- and Outsource Innovation.- The Open Innovation Challenge: How to Partner for Innovation.- The Internationalization Challenge: Where to Access Innovation.- Future Directions and Trends.