Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Use Emotional Connection To Build Loyalty
Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
ISBN: 978-1-3986-2134-3
Verlag: Kogan Page Ltd
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction
- Chapter - 01: The Power of the Customer Voice: Understanding How Customer Opinion Can Influence Behaviour
- Chapter - 02: The Art of Social Listening: Leveraging Social Media for Affinity
- Chapter - 03: From Satisfaction to Affinity: The Role of Customer Service
- Chapter - 04: Personalization and Engagement: How Data and Creativity Create Core Memories
- Chapter - 05: Building Loyalty at Scale: An In-Depth Case Study
- Chapter - 06: What Does Success Look Like: The Metrics That Matter
- Chapter - 07: The Storytellers: Creating Content That Captivates
- Chapter - 08: Building Communities: Relationships at Scale
- Chapter - 09: Overcoming Challenges: When Affinity Falters
- Chapter - 10: Conclusion: The Future of Brand Affinity