Buch, Englisch, Band 11, 217 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 233 mm, Gewicht: 344 g
Buch, Englisch, Band 11, 217 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 233 mm, Gewicht: 344 g
Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education
ISBN: 978-1-4020-0273-1
Verlag: Springer Netherlands
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Kognitionspsychologie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Betriebssysteme Windows Betriebssysteme
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Software Engineering Objektorientierte Softwareentwicklung
Weitere Infos & Material
Overviee of Knowledge Mapping.- The Nature of Biology Knowledge.- Knowing Biology.- Student Misconceptions in Biology.- Meaningful and Mindful Learning.- Language, Analogy, and Biology.- Using Concept Circle Diagramming as a Knowledge Mapping Tool.- Using Concept Mapping as a Knowledge Mapping Tool.- SemNet® Semantic Networking.- The Paradox of the Textbook.