Buch, Englisch, Band 11, 217 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1100 g
Buch, Englisch, Band 11, 217 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 1100 g
Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education
ISBN: 978-0-7923-6575-4
Verlag: Springer Netherlands
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Kognitionspsychologie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Software Engineering Objektorientierte Softwareentwicklung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Betriebssysteme Windows Betriebssysteme
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Naturwissenschaften, Mathematik (Unterricht & Didaktik)
Weitere Infos & Material
Overviee of Knowledge Mapping.- The Nature of Biology Knowledge.- Knowing Biology.- Student Misconceptions in Biology.- Meaningful and Mindful Learning.- Language, Analogy, and Biology.- Using Concept Circle Diagramming as a Knowledge Mapping Tool.- Using Concept Mapping as a Knowledge Mapping Tool.- SemNet® Semantic Networking.- The Paradox of the Textbook.