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Wirtschaftswissenschaften
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Scott The New Rules of Marketing and PR
How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly8. Auflage 2022Verlag: WileyISBN: 978-1-119-85428-9Medium: Buch27,90 € (inkl. MwSt.)
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Scott World Wide Rave
Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories1. Auflage 2009Verlag: WileyISBN: 978-0-470-39500-4Medium: Buch21,90 € (inkl. MwSt.)
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Scott The New Rules of Marketing and PR
How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly6. Auflage 2017Verlag: Wiley John + SonsISBN: 978-1-119-36241-8Medium: Buch23,00 € (inkl. MwSt.)
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Scott The New Rules of Sales and Service
How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business1. Auflage 2016Verlag: WileyISBN: 978-1-119-27242-7Medium: Buch23,90 € (inkl. MwSt.)
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Scott The New Rules of Marketing & PR
How to Use Content Marketing, Ai, Social Media, Podcasting, Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly9th AuflageVerlag: WileyISBN: 978-1-394-28216-6Medium: Buch28,00 € (inkl. MwSt.)
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Scott Die neuen Marketing- und PR-Regeln im Social Web
Wie Sie mit Social Media und Content Marketing, Blogs, Pressemitteilungen und viralem Marketing Ihre Kunden erreichen4., überarbeitete Auflage 2014Verlag: mitp/bhvISBN: 978-3-8266-8206-3Medium: Buch10,00 € (inkl. MwSt.)
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Scott Marketing en tiempo real
Erscheinungsjahr 2012Verlag: Anaya MultimediaISBN: 978-84-415-3167-3Medium: Buch37,92 € (inkl. MwSt.)
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Halligan / Scott Marketing Lessons from the Grateful Dead
What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History1. Auflage 2025Verlag: John Wiley & Sons IncISBN: 978-1-394-37801-2Medium: Buch20,00 € (inkl. MwSt.)
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Scott / Halligan Marketing Lessons from the Grateful Dead
1. Auflage 2010Verlag: WileyISBN: 978-0-470-90052-9Medium: Buch24,00 € (inkl. MwSt.)
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Garfield Get Seen
1. Auflage 2010Verlag: WileyISBN: 978-0-470-52546-3Medium: Buch23,50 € (inkl. MwSt.)
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Sterne Social Media Metrics
How to Measure and Optimize Your Marketing Investment1. Auflage 2010Verlag: WileyISBN: 978-0-470-58378-4Medium: Buch23,50 € (inkl. MwSt.)
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Stull / Myers / Scott Tuned In
1. Auflage 2008Verlag: WileyISBN: 978-0-470-26036-4Medium: Buch26,00 € (inkl. MwSt.)
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Miller / Lim Data-First Marketing
How To Compete and Win In the Age of Analytics1. Auflage 2020Verlag: John Wiley & Sons IncISBN: 978-1-119-70121-7Medium: Buch23,50 € (inkl. MwSt.)
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