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Bereichsspezifisches Management

282  Treffer  für „Management for Professionals“


    Kohl Standards for Management Systems

    A Comprehensive Guide to Content, Implementation Tools, and Certification Schemes
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-35831-0
    Medium: Buch
    80,24 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Kohl Standards for Management Systems

    A Comprehensive Guide to Content, Implementation Tools, and Certification Schemes
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-35834-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Kreutzer Toolbox for Marketing and Management

    Creative Concepts, Forecasting Methods, and Analytical Instruments
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-13822-6
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Seidel / Stauss Effective Complaint Management

    The Business Case for Customer Satisfaction
    2. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-98704-0
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Wagenblatt Software Product Management

    Finding the Right Balance for YourProduct Inc.
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-19870-1
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Wagenblatt Software Product Management

    Finding the Right Balance for YourProduct Inc.
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-19873-2
    Medium: Buch
    60,98 € (inkl. MwSt.)
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    Malaval / Aflalo / Bénaroya Aerospace Marketing Management

    A Handbook for the Entire Value Chain
    2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-01353-4
    Medium: Buch
    80,24 € (inkl. MwSt.)
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    Malaval / Aflalo / Bénaroya Aerospace Marketing Management

    A Handbook for the Entire Value Chain
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-37758-2
    Medium: Buch
    80,24 € (inkl. MwSt.)
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    Seebacher Template-based Management

    A Guide for an Efficient and Impactful Professional Practice
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-56613-5
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Seebacher Template-based Management

    A Guide for an Efficient and Impactful Professional Practice
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-56610-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Kaehler Complementary Management

    A Practice-driven Model of People Management and Leadership in Organizations
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-98165-5
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Proksch Conflict Management

    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-31883-7
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Helm / Storck / Liehr-Gobbers Reputation Management

    2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-19265-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Parniangtong Supply Management

    Strategic Sourcing
    Softcover Nachdruck of the Original 1. 2016 Auflage 2018
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-9431-6
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Proksch Conflict Management

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-319-81143-7
    Medium: Buch
    50,28 € (inkl. MwSt.)
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    Kaehler Complementary Management

    A Practice-driven Model of People Management and Leadership in Organizations
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-98162-4
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Chejarla / Mahadevan Lean Management for Small and Medium Sized Enterprises

    Adapting Operations to Changing Business Environment
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-19-4342-3
    Medium: Buch
    69,54 € (inkl. MwSt.)
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    Parniangtong Supply Management

    Strategic Sourcing
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-1722-3
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Helm / Storck / Liehr-Gobbers Reputation Management

    2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-27074-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Chejarla / Mahadevan Lean Management for Small and Medium Sized Enterprises

    Adapting Operations to Changing Business Environment
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-19-4339-3
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Stürze / Rasztar / Hoyer Agile Marketing Performance Management

    10 Success Factors for Maximizing Marketing ROI Dynamically
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-38052-6
    Medium: Buch
    58,84 € (inkl. MwSt.)
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    Wilde / Sain Customer Knowledge Management

    Leveraging Soft Skills to Improve Customer Focus
    2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-05058-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Al Ariss Global Talent Management

    Challenges, Strategies, and Opportunities
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-34300-6
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Nilsson / Westelius / Petri Strategic Management Control

    Successful Strategies Based on Dialogue and Collaboration
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-38639-9
    Medium: Buch
    80,24 € (inkl. MwSt.)
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    Ollivier / Roy / Bell Business Secrets Management

    Strategies to Protect, Extract and Maximize Value
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-82511-8
    Medium: Buch
    90,94 € (inkl. MwSt.)
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