Ergebnisse filtern
-
- 16
-
- 1
- 1
- 2
- 3
- 1
- 2
- 3
- 3
-
- 16
-
- 16
-
- 16
- 1
- 1
-
- 16
-
- 16
-
Gordon Online Communities as Agents of Change and Social Movements
Erscheinungsjahr 2017Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-5225-2495-3Medium: Buch229,30 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Venkatesh / Wallin / Castro Educational, Psychological, and Behavioral Considerations in Niche Online Communities
Erscheinungsjahr 2013Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-4666-5206-4Medium: Buch234,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Hickey / Essid Identity and Leadership in Virtual Communities
Establishing Credibility and InfluenceErscheinungsjahr 2013Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-4666-5150-0Medium: Buch213,20 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Francq Collaborative Search and Communities of Interest
Trends in Knowledge Sharing and AssessmentErscheinungsjahr 2010Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-61520-841-8Medium: Buch201,90 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Dunkels / Franberg / Hallgren Youth Culture and Net Culture
Online Social PracticesErscheinungsjahr 2011Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-60960-209-3Medium: Buch188,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Romm Livermore Gender and Social Computing
Interactions, Differences and RelationshipsErscheinungsjahr 2011Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-60960-759-3Medium: Buch203,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Sahlin Social Media and the Transformation of Interaction in Society
Erscheinungsjahr 2015Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-4666-8556-7Medium: Buch208,30 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Brown Sr. Social Media Performance Evaluation and Success Measurements
Erscheinungsjahr 2016Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-5225-1963-8Medium: Buch191,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Demirhan / Çak¿r-Demirhan Political Scandal, Corruption, and Legitimacy in the Age of Social Media
Erscheinungsjahr 2016Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-5225-2019-1Medium: Buch201,80 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Endong Exploring the Role of Social Media in Transnational Advocacy
Erscheinungsjahr 2018Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-5225-2854-8Medium: Buch202,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Booth / Goodman / Kirkup Gender Issues in Learning and Working with Information Technology
Social Constructs and Cultural ContextsErscheinungsjahr 2010Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-61520-813-5Medium: Buch188,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Ayanso / Lertwachara Harnessing the Power of Social Media and Web Analytics
Erscheinungsjahr 2014Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-4666-5194-4Medium: Buch224,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Crick Power, Surveillance, and Culture in YouTube(TM)'s Digital Sphere
Erscheinungsjahr 2015Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-4666-9855-0Medium: Buch192,70 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Zagalo / Morgado / Boa-Ventura Virtual Worlds and Metaverse Platforms
New Communication and Identity ParadigmsErscheinungsjahr 2011Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-60960-854-5Medium: Buch203,40 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Doyle New Opportunities for Artistic Practice in Virtual Worlds
Erscheinungsjahr 2015Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-4666-8384-6Medium: Buch219,70 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Ertl E-Collaborative Knowledge Construction
Learning from Computer-Supported and Virtual EnvironmentsErscheinungsjahr 2010Verlag: Information Science ReferenceISBN: 978-1-61520-729-9Medium: Buch187,60 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort