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Ind The Corporate Brand
New.Verlag: NEW YORK UNIV PRISBN: 978-0-8147-3762-0Medium: Buch83,99 € (inkl. MwSt.)
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Ind Living the Brand
How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion3. Auflage 2007Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-5083-0Medium: Buch46,40 € (inkl. MwSt.)
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Ind Branding Inside Out
Internal Branding in Theory and Practice1. Auflage 2017Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-7891-9Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)38,49 € (inkl. MwSt.)
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Ind Living the Brand
How to Transform Every Member of Your Organization into a Brand Champion3. Auflage 2007Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-5280-3Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)41,99 € (inkl. MwSt.)
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Ind Branding Inside Out
Internal Branding in Theory and Practice1. Auflage 2017Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-7890-2Medium: Buch34,40 € (inkl. MwSt.)
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Iglesias / Ind In Good Conscience
Do the Right Thing While Building a Profitable Business1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-09337-1Medium: Buch40,65 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Bjerke Branding Governance
1. Auflage 2007Verlag: WileyISBN: 978-0-470-03075-2Medium: Buch60,00 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Horlings Brands with a Conscience
How to Build a Successful and Responsible Brand1. Auflage 2016Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-7545-1Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)38,49 € (inkl. MwSt.)
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Horlings / Ind Brands with a Conscience
How to Build a Successful and Responsible Brand1. Auflage 2016Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-7544-4Medium: Buch32,70 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Horlings Brands with a Conscience
How to Build a Successful and Responsible Brand1. Auflage 2021Verlag: Kogan PageISBN: 978-1-3986-9556-6Medium: Buch83,20 € (inkl. MwSt.)
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Iglesias / Ind In Good Conscience
Do the Right Thing While Building a Profitable Business1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-09340-1Medium: Buch40,65 € (inkl. MwSt.)
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Iglesias / Ind / Schultz The Routledge Companion to Corporate Branding
1. Auflage 2024Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-032-25259-9Medium: Buch70,20 € (inkl. MwSt.)
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Iglesias / Ind / Schultz The Routledge Companion to Corporate Branding
1. Auflage 2022Verlag: RoutledgeISBN: 978-0-367-47663-2Medium: Buch316,90 € (inkl. MwSt.)
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Horner / Ind / Fuller Brand Together
How Co-Creation Generates Innovation and Re-Energizes Brands1. Auflage 2012Verlag: Kogan PageISBN: 978-0-7494-6325-0Medium: Buch43,50 € (inkl. MwSt.)
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Ind Meaning at Work
Erscheinungsjahr 2010Verlag: Cappelen Damm AkademiskISBN: 978-82-02-31571-9Medium: Buch26,50 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Iglesias Brand Desire
How to Create Consumer Involvement and Inspiration1. Auflage 2016Verlag: Bloomsbury UK eBooksISBN: 978-1-4729-2537-4Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)18,99 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Iglesias Brand Desire
How to Create Consumer Involvement and InspirationExport edVerlag: Bloomsbury Publishing PLCISBN: 978-1-4729-3623-3Medium: Buch18,00 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Iglesias Brand Desire
How to Create Consumer Involvement and Inspiration1. Auflage 2016Verlag: Bloomsbury UK eBooksISBN: 978-1-4729-2536-7Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)18,99 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Iglesias In Good Conscience
Do the Right Thing While Building a Profitable Business1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-031-09338-8Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark39,58 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Bjerke Branding Governance
A Participatory Approach to the Brand Building Process1. Auflage 2007Verlag: John Wiley & SonsISBN: 978-0-470-51169-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)28,99 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Schmidt Co-creating Brands
Brand Management from A Co-creative Perspective1. Auflage 2019Verlag: Bloomsbury UK eBooksISBN: 978-1-4729-6225-6Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)21,99 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Schmidt Co-creating Brands
Brand Management from A Co-creative Perspective1. Auflage 2019Verlag: Bloomsbury UK eBooksISBN: 978-1-4729-6227-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)21,99 € (inkl. MwSt.)
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Ind / Iglesias Bedós ¡Quiero esta marca! : cómo construir marcas deseables
Erscheinungsjahr 2017Verlag: Libros de CabeceraISBN: 978-84-946600-2-3Medium: Buch29,50 € (inkl. MwSt.)
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Iglesias / Ind / Schultz The Routledge Companion to Corporate Branding
1. Auflage 2022Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-57358-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)60,49 € (inkl. MwSt.)
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Iglesias / Ind / Schultz The Routledge Companion to Corporate Branding
1. Auflage 2022Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-000-57360-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)60,49 € (inkl. MwSt.)
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