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    Machavariani / Geibel Digital Management and Artificial Intelligence

    Proceedings of the Fourth International Scientific-Practical Conference (ISPC 2024), Hybrid, October 10-11, 2024
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-88051-3
    Medium: Buch
    192,59 € (inkl. MwSt.)
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    Machavariani / Geibel Digital Management in Covid-19 Pandemic and Post-Pandemic Times

    Proceedings of the International Scientific-Practical Conference (ISPC 2021)
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-20147-9
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Machavariani / Geibel Digital Management to Shape the Future

    Proceedings of the 3rd International Scientific-Practical Conference (ISPC 2023)
    2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-66516-5
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Machavariani / Geibel Chances and Challenges of Digital Management

    Proceedings of the International Scientific-Practical Conference (ISPC 2022)
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-45600-8
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Machavariani / Geibel Chances and Challenges of Digital Management

    Proceedings of the International Scientific-Practical Conference (ISPC 2022)
    Erscheinungsjahr 2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-45603-9
    Medium: Buch
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    Große Holtforth / Kracht / Geibel Schlüsselfaktoren im E-Commerce

    Innovationen, Skaleneffekte, Datenorientierung und Kundenzentrierung
    2., überarbeitete Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-31958-8
    Medium: Buch
    14,99 € (inkl. MwSt.)
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    Geibel / Machavariani Digital Management in Covid-19 Pandemic and Post-Pandemic Times

    Proceedings of the International Scientific-Practical Conference (ISPC 2021)
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-20148-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Geibel / Machavariani Digital Management to Shape the Future

    Proceedings of the 3rd International Scientific-Practical Conference (ISPC 2023)
    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-66517-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Geibel / Machavariani Digital Management and Artificial Intelligence

    Proceedings of the Fourth International Scientific-Practical Conference (ISPC 2024), Hybrid, October 10-11, 2024
    1. Auflage 2025
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-88052-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Geibel / Machavariani Chances and Challenges of Digital Management

    Proceedings of the International Scientific-Practical Conference (ISPC 2022)
    1. Auflage 2023
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-45601-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Große Holtforth / Geibel / Kracht Schlüsselfaktoren im E-Commerce

    Innovationen, Skaleneffekte, Datenorientierung und Kundenzentrierung
    2. Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-31959-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    4,99 € (inkl. MwSt.)
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