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8  Treffer  für „Bacouel-Jentjens, Sabine“


    Arora / Bacouel-Jentjens International Fragmentation

    Impacts and Prospects for Manufacturing, Marketing, Economy, and Growth
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-81616-6
    Medium: Buch
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    Bacouel-Jentjens / Arora International Fragmentation

    Impacts and Prospects for Manufacturing, Marketing, Economy, and Growth
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-33845-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Arora / Bacouel-Jentjens / Edmonds Global Business Value Innovations

    Building Innovation Capabilities for Business Strategies
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-08577-3
    Medium: Buch
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    Arora / Edmonds / Bacouel-Jentjens Global Business Value Innovations

    Building Innovation Capabilities for Business Strategies
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-77928-7
    Medium: Buch
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    Saxena Arora / Arora / Bacouel-Jentjens Sustainable Innovation

    Trends in Marketing and Management
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-30420-1
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Arora / Bacouel-Jentjens International Fragmentation

    Impacts and Prospects for Manufacturing, Marketing, Economy, and Growth
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-33846-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Arora / Bacouel-Jentjens / Edmonds Global Business Value Innovations

    Building Innovation Capabilities for Business Strategies
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-77929-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Saxena Arora / Bacouel-Jentjens / Sepehri Sustainable Innovation

    Trends in Marketing and Management
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-30421-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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