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Altinay / Poudel Enhancing Customer Experience in the Service Industry: A Global Perspective
Erscheinungsjahr 2016Verlag: CAMBRIDGE SCHOLARS PUBISBN: 978-1-4438-8496-9Medium: Buch77,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Altinay / Paraskevas / Jang Planning Research in Hospitality and Tourism
2. New Auflage 2015Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-85225-9Medium: Buch137,50 € (inkl. MwSt.)
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Farmaki / Font / Altinay Planning and Managing Sustainability in Tourism
Empirical Studies, Best-practice Cases and Theoretical Insights1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-92210-8Medium: Buch171,19 € (inkl. MwSt.)
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Farmaki / Font / Altinay Planning and Managing Sustainability in Tourism
Empirical Studies, Best-practice Cases and Theoretical Insights1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-92207-8Medium: Buch171,19 € (inkl. MwSt.)
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Paraskevas / Altinay / Ali Planning Research in Hospitality and Tourism
3. Auflage 2024Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-032-52258-6Medium: Buch61,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Okumus / Altinay / Chathoth Strategic Management for Hospitality and Tourism
2. New Auflage 2019Verlag: Taylor & Francis IncISBN: 978-0-8153-9346-7Medium: Buch132,50 € (inkl. MwSt.)
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Okumus / Altinay / Chathoth K Strategic Management for Hospitality and Tourism
Content and Process1. Auflage 2007Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-7506-6522-3Medium: Buch63,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Okumus / Altinay / Chathoth Strategic Management for Hospitality and Tourism
2. Auflage 2019Verlag: RoutledgeISBN: 978-0-8153-9347-4Medium: Buch103,00 € (inkl. MwSt.)
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Farmaki / Altinay / Font Planning and Managing Sustainability in Tourism
Empirical Studies, Best-practice Cases and Theoretical Insights1. Auflage 2022Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-92208-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark160,49 € (inkl. MwSt.)
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Altinay / Paraskevas / Ali Planning Research in Hospitality and Tourism
3. Auflage 2024Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-040-02646-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)64,49 € (inkl. MwSt.)
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Altinay / Paraskevas / Ali Planning Research in Hospitality and Tourism
3. Auflage 2024Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-040-02647-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)64,49 € (inkl. MwSt.)
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Farmaki / Altinay / Alrawadieh Entrepreneurship in Hospitality and Tourism
A global perspective 2nd edition2. Auflage 2025Verlag: Goodfellow Publishers LimitedISBN: 978-1-917433-03-7Medium: Buch47,50 € (inkl. MwSt.)
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Okumus / Altinay / Chathoth Strategic Management for Hospitality and Tourism
2. Auflage 2019Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-351-18850-0Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)72,49 € (inkl. MwSt.)
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Okumus / Altinay / Chathoth Strategic Management for Hospitality and Tourism
2. Auflage 2019Verlag: Taylor & Francis eBooksISBN: 978-1-351-18849-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)72,49 € (inkl. MwSt.)
sofort verfügbar
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