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Sozialwissenschaften

42  Treffer  für „Global Transformations in Media and Communication Research - A Palgrave and IAMCR Series“


    Albornoz Power, Media, Culture

    A Critical View from the Political Economy of Communication
    2015
    Verlag: Palgrave Macmillan
    ISBN: 978-1-137-54007-2
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Hamelink Communication and Peace

    Celebrating Moments of Sheer Human Togetherness
    1. Auflage 2020
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-349-69993-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hamelink Communication and Peace

    Celebrating Moments of Sheer Human Togetherness
    1. Auflage 2020
    Verlag: Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-137-50353-4
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Sodré The Science of the Commons

    A Note on Communication Methodology
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-14499-9
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Gladkova / Ragnedda Digital Inequalities in the Global South

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-32708-8
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Yanardagoglu / Yanardagoglu The Transformation of the Media System in Turkey

    Citizenship, Communication, and Convergence
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-83101-1
    Medium: Buch
    117,69 € (inkl. MwSt.)
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    Sierra Caballero / Del Valle Rojas Communicology of the South

    Critical Perspectives from Latin America
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-08116-3
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sparviero / Peil / Balbi Media Convergence and Deconvergence

    Diversity in Media and Communications after Digitisation
    1. Auflage 2017
    Verlag: Palgrave Macmillan
    ISBN: 978-3-319-51288-4
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sparviero / Balbi / Peil Media Convergence and Deconvergence

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2017
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-84611-8
    Medium: Buch
    74,89 € (inkl. MwSt.)
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    Padovani / Wavre / Hintz Global Communication Governance at the Crossroads

    Erscheinungsjahr 2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-29618-5
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Sodré The Science of the Commons

    A Note on Communication Methodology
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-14496-8
    Medium: Buch
    80,24 € (inkl. MwSt.)
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    Schwarzenegger / Ribeiro Media and the Dissemination of Fear

    Pandemics, Wars and Political Intimidation
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-84988-7
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Gavaravarapu / Vemula Health Communication in the Changing Media Landscape

    Perspectives from Developing Countries
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2016
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-81540-4
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Badr / Ganter Media Governance

    A Cosmopolitan Critique
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-05019-0
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Díaz-Pont / Maeseele / Foxwell-Norton The Local and the Digital in Environmental Communication

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-37332-0
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Badr / Ganter Media Governance

    A Cosmopolitan Critique
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-05022-0
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Aslama Horowitz / Nieminen / Lehtisaari Epistemic Rights in the Era of Digital Disruption

    1. Auflage 2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-45975-7
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Coleman / Esser / Paterson Public Communication in Freefall

    Revisiting the work of Jay Blumler
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-83363-2
    Medium: Buch
    160,49 € (inkl. MwSt.)
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    Dakroury The Instant World Report

    Canada's Role in Shaping the Right to Communicate
    2024
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-031-68171-4
    Medium: Buch
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    Schwarzenegger / Ribeiro Media and the Dissemination of Fear

    Pandemics, Wars and Political Intimidation
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-84991-7
    Medium: Buch
    171,19 € (inkl. MwSt.)
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    Ballarini The Independence of the News Media

    Francophone Research on Media, Economics and Politics
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-34056-8
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Fattorello The Theory of the Social Practice of Information

    2015. Auflage 2015
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-54284-7
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Sierra Caballero / Del Valle Rojas Communicology of the South

    Critical Perspectives from Latin America
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-08119-4
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sartoretto / Jeppesen Media Activist Research Ethics

    Global Approaches to Negotiating Power in Social Justice Research
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-44388-7
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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    Sartoretto / Jeppesen Media Activist Research Ethics

    Global Approaches to Negotiating Power in Social Justice Research
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-44391-7
    Medium: Buch
    128,39 € (inkl. MwSt.)
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