Evans | Advertising Today and Tomorrow (RLE Advertising) | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 240 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

Evans Advertising Today and Tomorrow (RLE Advertising)


Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-136-66594-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 240 Seiten

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

ISBN: 978-1-136-66594-3
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Advertising Today and Tomorrow surveys the structure and function of modern advertising (and in particular the modern advertising agency), investigates how appropriate its machinery is for modern business requirements, and suggests how, both for the good of itself and its clients, it can best equip and refine itself for the future. It is of great use to students of business, particularly of marketing, in the colleges, universities and business schools, as well as being of great help to young people seeking to make advertising their career.

First published in 1974.

Evans Advertising Today and Tomorrow (RLE Advertising) jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface. Part 1. 1. Advertising Yesterday. Personal Communication. History and Development. Growth of the Agency. Increasing Sophistication. Return to Basics. 2. Advertising Today. Advertising and Society. The Art of Communication. Agency Structure and Operation. Campaign Planning. Campaign Implementation. Campaign Control. Financial Systems. Effective Account Management. Campaign Evaluation. Forward Planning. 3. The Search for Protection. The Growing Consciousness of Power. The Increasing Public Suspicion. The Desire for ‘Professionalism’. Recruitment and Training. Part 2. 4. Agency Anomalies. The Commission System. The Marketing v. Creative Dilemma. The New Business Business. Conclusion. 5. Ivory Towers. Introspection. Future Indefinite. Part 3. 6. The Winds of Change. The Product / Market Match. Crumbling Structures. Consumerism. Conclusion. 7. Advertising Man. 8. Advertising Tomorrow. Introduction. Recapitulation. The Future. Index.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.