Dwyer | Convergent Media and Privacy | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 199 Seiten, eBook

Reihe: Palgrave Global Media Policy and Business

Dwyer Convergent Media and Privacy

E-Book, Englisch, 199 Seiten, eBook

Reihe: Palgrave Global Media Policy and Business

ISBN: 978-1-137-30687-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



A lot of personal data is being collected and stored as we use our media devices for business and pleasure in mobile and online spaces. This book helps us contemplate what a post-Facebook or post-Google world might look like, and how the tensions within capitalist information societies between corporations, government and citizens might play out.
Dwyer Convergent Media and Privacy jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Tim Dwyer is Associate Professor in Media and Communications at the University of Sydney. He is the author of
Legal and Ethical Issues in the Media; Media Convergence
and the co-editor of
New Media Worlds: Challenges for Convergence
. He is the Degree Director of the Master of Media Practice in the Department of Media and Communications at the University of Sydney, Australia.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.