Buch, Englisch, 199 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 223 mm, Gewicht: 3648 g
Buch, Englisch, 199 Seiten, Format (B × H): 146 mm x 223 mm, Gewicht: 3648 g
Reihe: Palgrave Global Media Policy and Business
ISBN: 978-1-137-30686-9
Verlag: Palgrave MacMillan UK
A lot of personal data is being collected and stored as we use our media devices for business and pleasure in mobile and online spaces. This book helps us contemplate what a post-Facebook or post-Google world might look like, and how the tensions within capitalist information societies between corporations, government and citizens might play out.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Massenmedien & Massenkommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medienphilosophie, Medienethik, Medienrecht
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie