Buch, Englisch, 144 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm
Buch, Englisch, 144 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm
ISBN: 978-1-349-70302-9
Verlag: Palgrave Macmillan
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Gruppen/Soziale Themen Gender Studies, Geschlechtersoziologie
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Mentalitäts- und Sozialgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Werbung
Weitere Infos & Material
Introduction1. Advertising: A Suitable Career?2. Educating Shoppers in the 1920s3. Elma Kelly's Empire: An Australian in Asia4. Looking Out To The World5. The Girls Who Made It6. Advertising and Beyond7. Women Experts and Consumer Culture8. Selling Fashion after World War Two9. Bold Invaders: The Impact of the Women's MovementConclusion