Buch, Englisch, 328 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 1060 g
How to Apply Neuroscience and Psychology for Improved Learning and Training
Buch, Englisch, 328 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 1060 g
ISBN: 978-1-3986-0833-7
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Neurowissenschaften, Kognitionswissenschaft
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Biologische Psychologie, Neuropsychologie
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Why neuroscience and learning are good companions;
- Chapter - 02: The science of your brain;
- Chapter - 03: What to do when someone says ‘neuroscience says…’;
- Chapter - 04: The science of learning;
- Chapter - 05: Motivating learners from curiosity to persistence;
- Chapter - 06: Use your sense;
- Chapter - 07: Attention, learning and why Goldilocks deserves recognition;
- Chapter - 08: Making learning meaningful and valuing intelligence;
- Chapter - 09: Meaningful memories: From encoding to forgetting;
- Chapter - 10: Testing, experimenting, habits and practice;
- Chapter - 11: Review and reflect to retain: Getting rid of the magic wand;
- Chapter - 12: Stickier stories and food for thought;
- Chapter - 13: Sleep and learning;
- Chapter - 14: Learning to learn;
- Chapter - 15: Your brain and digital learning;
- Chapter - 16: The future is already with us;
- Chapter - 17: The end of this journey and the start of more;