Castañeda | Teaching and Learning in Diverse Classrooms | Buch | 978-0-415-65220-9 | sack.de

Buch, Englisch, 212 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 312 g

Reihe: RoutledgeFalmer Studies in Higher Education

Castañeda

Teaching and Learning in Diverse Classrooms

Faculty Reflections on their Experiences and Pedagogical Practices of Teaching Diverse Populations

Buch, Englisch, 212 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 312 g

Reihe: RoutledgeFalmer Studies in Higher Education

ISBN: 978-0-415-65220-9
Verlag: Routledge


This study describes how faculty who participated in the Teaching and Learning in Diverse Classroom Faculty and TA Partnership Project (1994-2000) at the University of Massachusetts, Amherst, reflected on their experiences and pedagogical practices as instructors in diverse classrooms.
Castañeda Teaching and Learning in Diverse Classrooms jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


1.Introduction 2. Review of Relevant Literature 3. Research Design and Methodology 4. General Findings of the Study -- Survey 5. General Findings of the Study -- Interviews 6. Discussion and Implications for Future Research


Carmelita (Rosie) Castaneda is Assistant Professor, Department of Educational Studies, University of Wyoming in Laramie.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.