Liebe Besucherinnen und Besucher,
heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien
E-Book, Englisch, 265 Seiten, eBook
Canale Technology, Multimodality and Learning
1. Auflage 2019
ISBN: 978-3-030-21795-2
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Analyzing Meaning across Scales
E-Book, Englisch, 265 Seiten, eBook
Reihe: Palgrave Studies in Educational Media
ISBN: 978-3-030-21795-2
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Situating learning in the 21st century: Technology, policy and meaning-making.- Chapter 2. Analyzing meaning across scales.- Chapter 3. Toward a multimodal socio-semiotic account of learning social semiotics and meaning-making.- Chapter 4. Plan Ceibal policy and the 1:1 model in Uruguay.- Chapter 5. Technology and EFL across policy scales.- Chapter 6. Laptops and textbooks as curriculum artifacts: Audience, authorization and ideologies in the classroom.- Chapter 7. Learners as sign-makers: Technology, learning and assessment.- Chapter 8. Conclusions.