Cacciolatti / Lee | Entrepreneurial Marketing for SMEs | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 215 Seiten, eBook

Cacciolatti / Lee Entrepreneurial Marketing for SMEs


1. Auflage 2015
ISBN: 978-1-137-53258-9
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 215 Seiten, eBook

ISBN: 978-1-137-53258-9
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



Entrepreneurial Marketing for SMEs contextualizes the practice of marketing amongst SMEs, and critically discusses major issues of Entrepreneurial Marketing with a relevant and up-to-date academic body of knowledge.

Cacciolatti / Lee Entrepreneurial Marketing for SMEs jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Luca Cacciolatti is Associate Professor and Senior Lecturer of Marketing at University of Westminster, UK. His research interests include SME marketing and marketing decision making, marketing intelligence and strategic marketing. Soo Hee Lee is Professor of Organization Studies at Kent Business School, University of Kent, UK. His research focuses on comparative institutions, innovation systems, and digital convergence and remediation of creative practice in arts and design.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.