Buch, Englisch, 372 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 243 mm, Gewicht: 674 g
Statistics and Business Analytics for Business, Hospitality and Tourism
Buch, Englisch, 372 Seiten, Format (B × H): 189 mm x 243 mm, Gewicht: 674 g
ISBN: 978-0-7506-5364-0
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Introductory students of business studies taking a quantitative methods course.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Mathematik | Informatik Mathematik Stochastik Wahrscheinlichkeitsrechnung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Mathematik | Informatik Mathematik Stochastik Mathematische Statistik
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
Weitere Infos & Material
Starting Up; Presenting data; Summarizing univariate data; Summarizing bivariate data; Assessing risk; Putting probability to work; Simulating populations; Statistical decision making; Statistical decision making using bivariate data; Managing statistical research; Appendix.