Buch, Englisch, Band 7, 269 Seiten, Format (B × H): 162 mm x 247 mm, Gewicht: 1290 g
Buch, Englisch, Band 7, 269 Seiten, Format (B × H): 162 mm x 247 mm, Gewicht: 1290 g
Reihe: Integrated Series in Information Systems
ISBN: 978-0-387-23347-5
Verlag: Springer Us
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Business Application Unternehmenssoftware SAP
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Ökonometrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
Weitere Infos & Material
Fundamentals of Product Customization.- Product Customization: Theoretical Basics.- Mass Customization and Complexity.- A Customers’ Needs Model for Mass Customization.- An IT Infrastructure for Effective and Efficient Product Customization.- Customer Oriented Interaction Systems.- A Multi-agent System for Coping with Variety Induced Complexity.- Implementation Scenarios of the Information Systems.- Concepts for Implementing an Efficient Product Customization.- Product Modularity in Mass Customization.- Key Metrics System Based Management Tool for Variety Steering and Complexity Evaluation.- Conclusions.