Buch, Englisch, Band 7, 269 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 446 g
Buch, Englisch, Band 7, 269 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 446 g
Reihe: Integrated Series in Information Systems
ISBN: 978-1-4899-8412-8
Verlag: Springer US
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Technische Informatik Netzwerk-Hardware
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik Fertigungstechnik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
Weitere Infos & Material
Fundamentals of Product Customization.- Product Customization: Theoretical Basics.- Mass Customization and Complexity.- A Customers’ Needs Model for Mass Customization.- An IT Infrastructure for Effective and Efficient Product Customization.- Customer Oriented Interaction Systems.- A Multi-agent System for Coping with Variety Induced Complexity.- Implementation Scenarios of the Information Systems.- Concepts for Implementing an Efficient Product Customization.- Product Modularity in Mass Customization.- Key Metrics System Based Management Tool for Variety Steering and Complexity Evaluation.- Conclusions.