Bell / Cowie | Formative Assessment and Science Education | Buch | 978-0-7923-6769-7 | sack.de

Buch, Englisch, 148 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 248 g

Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education

Bell / Cowie

Formative Assessment and Science Education


2001
ISBN: 978-0-7923-6769-7
Verlag: Springer

Buch, Englisch, 148 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 248 g

Reihe: Contemporary Trends and Issues in Science Education

ISBN: 978-0-7923-6769-7
Verlag: Springer


This work documents the findings of a research project which investigated the ways in which teachers and students used formative assessment to improve the teaching and learning of science in some New Zealand classrooms. It will be of interest to graduate students and researchers, as well as teacher educators, curriculum developers, and assessment specialists.

Bell / Cowie Formative Assessment and Science Education jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


A Review of the Relevant Literature.- A Case Study of Formative Assessment.- The Characteristics of Formative Assessment.- A Model of Formative Assessment.- Cameos of Formative Assessment.- Learning and Formative Assessment.- Doing Formative Assessment.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.