Liebe Besucherinnen und Besucher,
heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien
Aula / Heinonen The Reputable Firm
1. Auflage 2016
ISBN: 978-3-319-22008-6
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
How Digitalization of Communication Is Revolutionizing Reputation Management
E-Book, Englisch, 214 Seiten, eBook
Reihe: Management for Professionals
ISBN: 978-3-319-22008-6
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
This book revisits the concept of reputation, bringing it up to date with the era of social media and demonstrating the significance of a good reputation for making sustainable business. Using an easy-to-follow approach, the authors present all key aspects business leaders should know about reputation in the age of the communication revolution and clearly demonstrate how a good reputation can be a company’s permit to do business, its raison d’être and a guarantor of trust.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Reputation.- Digital Revolution of Communication.- Towards an Accountable Firm.- The Power of Corporate Purpose.- Extended Culture.- Stakeholders Revised.- Risk of Risks.- Evidence-Based Reputation Management.- The Reputable Firm.